aut. Patrick Forsyth
Telefon to dziś wszechobecne urządzenie, za pomocą którego można załatwić wszystko, bez którego trudno zdziałać cokolwiek
To potężny środek oddziaływania, kształtujący wizerunek człowieka i firmy - jako godnego zaufania partnera albo rozmówcy, na którego nie warto marnować czasu.
W tej książce zostały zapisane proste zasady i techniki rozwijania własnych umiejętności komunikowania się przez telefon. Znajdziesz wskazówki, jak:
Wyd. II, stron 66
ISBN 83-85292-17-9:
Patrick Forsyth kieruje Touchstone Training & Consultancy - niezależną firmą z siedziba w Londynie, specjalizującą się w szkoleniach i konsultacjach w zakresie marketingu, sprzedaży i komunikacji międzyludzkiej. Jest uznanym konsultantem w dziedzinie studiów strategicznych i researchingu, a także autorem kilku książek o tej problematyce, jak również na temat marketingu, organizacji czasu, szkoleń i prezentacji.
Wydawnictwo PETiT
biuro: ul. Batorego 31/166
02-591 Warszawa
tel./fax(0-22) 825 46 40
petit@petit.com.pl