0
0,00 zł
 x 

Twój koszyk jest pusty

ROZMOWA Z KLIENTEM

15,75 zł
Ilość

aut. Judi James

W dobie trudnego rynku umiejętność przekonywającej komunikacji staje się podstawą sukcesu handlowego firmy.

Dobra obsługa klienta to dziś osobna dziedzina wiedzy, wykraczająca daleko poza slogany w rodzaju: "Klient ma zawsze rację."

Kolejne rozdziały książki poświęcone są następującym zagadnieniom:

  • Jak prawidłowo ocenić klienta - kim jest i jakie są jego potrzeby?
  • Jakimi zasadami kierować się w obsłudze interesantów?
  • Skąd się biorą "urodzone potwory", "cisi mordercy" i "wiecznie niezadowoleni"
  • Jak panować nad sobą, zdobywając jednocześnie zaufanie trudnych klientów?
  • Jak precyzyjnie przekazać to, co naprawdę myślisz, zachowując jednocześnie formy i unikając słów zapalnych, ględzenia oraz żargonu
  • Jak radzić sobie z niewidocznymi interesantami, których trzeba obsłużyć przez telefon?

Wyd. I, stron 95
ISBN 83-85292-45-4

Judi James jest trenerką, a tematyka prowadzonych przez nią szkoleń obejmuje wszelkie aspekty komunikacji międzyludzkiej, zarówno werbalnej, jak i pozasłownej. Jest autorką kilku książek poświęconych m.in. językowi ciała oraz różnicowaniu płci w miejscu pracy.

Kontakt

Wydawnictwo PETiT
biuro: ul. Batorego 31/166
02-591 Warszawa
tel./fax(0-22) 825 46 40

petit@petit.com.pl