0
0,00 zł
 x 

Twój koszyk jest pusty

JAK MÓWIĆ, ŻEBY NAS SŁUCHALI

26,25 zł

Aut.: Sonya Hamlin

Piąte, uzupełnione wydanie niezwykle już popularnej na polskim rynku książki to kompendium wiedzy na temat komunikacji społecznej: sposobów porozumiewania się, właściwego reagowania w typowych, a także trudnych, sytuacjach zawodowych, kreowania własnego wizerunku oraz wpływania na postawy i reakcje innych wobec nas.

W książce omówiono m.in.:

podstawowe zasady komunikacji międzyludzkiej

  • dlaczego i jak ludzie słuchają - wpływ telewizji na sposoby komunikacji
  • dlaczego porozumienie w miejscu pracy bywa takie trudne

czynniki wpływające na nasz wizerunek publiczny

  • komunikację słowną i pozasłowną
  • emocje i oczekiwania

typy osobowościowe pracowników

metody i techniki

  • organizowania spotkań zawodowych
  • przygotowywania prezentacji
  • negocjowania warunków - odpowiadania na pytania
  • kształtowania własnego stylu rozmowy

Znalazły się tu także odpowiedzi na pytania:

  • jak skutecznie zmusić innych, by słuchali właśnie nas
  • jak postępować - i jak grać - by z przedmiotu manipulacji stać się jej profesjonalnym podmiotem

Wyd. V

Sonya Hamlin założycielka i prezes renomownej nowojorskiej firmy doradczej Sonya Hamlin Communications, od ponad dwudziestu lat zajmuje się komunikacją werbalną i wizualną w miejscu pracy. Wykładała ten przedmiot w kilku prestiżowych uczelniach, m.in. w Kennedy School of Government oraz w Harvard Law Academy. Jest doradcą kilku wielkich przedsiębiorstw i korporacji, m.in. American Express, Arthur Andersen, IBM, Bristol Myers-Squibb, a także rządu Stanów Zjednoczonych.

Kod: ISBN 83-85292-36-5
Liczba stron: 249

Kontakt

Wydawnictwo PETiT
biuro: ul. Batorego 31/166
02-591 Warszawa
tel./fax(0-22) 825 46 40

petit@petit.com.pl