Aut.: Sonya Hamlin
Piąte, uzupełnione wydanie niezwykle już popularnej na polskim rynku książki to kompendium wiedzy na temat komunikacji społecznej: sposobów porozumiewania się, właściwego reagowania w typowych, a także trudnych, sytuacjach zawodowych, kreowania własnego wizerunku oraz wpływania na postawy i reakcje innych wobec nas.
W książce omówiono m.in.:
podstawowe zasady komunikacji międzyludzkiej
czynniki wpływające na nasz wizerunek publiczny
typy osobowościowe pracowników
metody i techniki
Znalazły się tu także odpowiedzi na pytania:
Wyd. V
Sonya Hamlin założycielka i prezes renomownej nowojorskiej firmy doradczej Sonya Hamlin Communications, od ponad dwudziestu lat zajmuje się komunikacją werbalną i wizualną w miejscu pracy. Wykładała ten przedmiot w kilku prestiżowych uczelniach, m.in. w Kennedy School of Government oraz w Harvard Law Academy. Jest doradcą kilku wielkich przedsiębiorstw i korporacji, m.in. American Express, Arthur Andersen, IBM, Bristol Myers-Squibb, a także rządu Stanów Zjednoczonych.
Kod: ISBN 83-85292-36-5
Liczba stron: 249
Wydawnictwo PETiT
biuro: ul. Batorego 31/166
02-591 Warszawa
tel./fax(0-22) 825 46 40
petit@petit.com.pl