Home Page
 
Wydawnictwo PETiT biuro: ul. Batorego 31/166 02-591 Warszawa
tel.(0-22) 825 46 40  fax:(0-22) 669 10 07   petit@petit.com.pl  Nasi dystrybutorzy
 
   | Sklep |  Zaloguj Się |  Utwórz Konto

ROZMOWA Z KLIENTEM

15.75 zł

aut. Judi James

W dobie trudnego rynku umiejętność przekonywającej komunikacji staje się podstawą sukcesu handlowego firmy. Dobra obsługa klienta to dziś osobna dziedzina wiedzy, wykraczająca daleko poza slogany w rodzaju: "Klient ma zawsze rację."

Kolejne rozdziały książki poświęcone są następującym zagadnieniom:
  • Jak prawidłowo ocenić klienta - kim jest i jakie są jego potrzeby?
  • Jakimi zasadami kierować się w obsłudze interesantów?
  • Skąd się biorą "urodzone potwory", "cisi mordercy" i "wiecznie niezadowoleni"
  • Jak panować nad sobą, zdobywając jednocześnie zaufanie trudnych klientów?
  • Jak precyzyjnie przekazać to, co naprawdę myślisz, zachowując jednocześnie formy i unikając słów zapalnych, ględzenia oraz żargonu
  • Jak radzić sobie z niewidocznymi interesantami, których trzeba obsłużyć przez telefon?

Wyd. I, stron 95

Judi James jest trenerką, a tematyka prowadzonych przez nią szkoleń obejmuje wszelkie aspekty komunikacji międzyludzkiej, zarówno werbalnej, jak i pozasłownej. Jest autorką kilku książek poświęconych m.in. językowi ciała oraz różnicowaniu płci w miejscu pracy.

      • Kod: ISBN 83-85292-45-4
      • Ilość stron: 95str.
      • 344 Sztuk w Magazynie
      • Autor: James Judi


      Data dodania książki do sklepu: sobota 15 maj, 2004.


       | Sklep | 
      Twój Adres IP to: 54.80.209.254
      Copyright © 2003-2006 Zen Cart PL
      Version: Zen Cart PRO 2006 PL rev.1.0.6
      Powered by Zen Cart  

      Valid XHTML 1.0 Transitional